Kruhový trénink

Chcete mít mrštnost leoparda?

Hledáte pestrý a variabilní trénink?

Pak právě kruhový trénink bude pro Vás to pravé!

Kruhový trénink je metoda cvičení, která spočívá ve střídání bez zastavení několika cviků s krátkou přestávkou mezi jednotlivými cviky a dlouhou dobou mezi kruhy. Hlavními body kruhového tréninku je vytrvalost, obratnost i síla. Kruhový trénink je obvykle složitá sada cvičení. Každé cvičení provádíte pro různou svalovou skupinu a je možné provést 6 až 10 různých cvičení. Velmi důležitým faktorem je zde určitá délka pauzy. Zpravidla je jen tak dlouhá, aby umožnila cvičícímu pouhý přesun z jednoho stanoviště na druhé.

Základní rysy obecného kruhového tréninku

počet stanovišť (cviků): 4 až 15

délka provádění daného cviku: 15 až 60 sekund

délka pauzy (přestávky) mezi cviky: 10 až 45 sekund

počet odcvičených „kruhů“ v dané tréninkové jednotce: 3 až 8

celková délka tréninkové jednotky: 20 až 90 minut

Jak je patrno ze základních rysů, je zde velké množství proměnných. To dává kruhovému tréninku obrovskou výhodu oproti jiným tréninkovým metodám – téměř neomezené pojetí tréninku, pestrost a variabilitu.

Naše fitness centrum Vám umožní nejen klasické cvičení, Body Wraps, SM systém, kruhový trénink a to vše za doprovodu osobního trenéra, ale nabízíme robněž masáže, pilátes, street dance, osobní poradce Vám poradí v oblasti bodystylingu i fyzioterapie.

Benefity

Příjmáme Vaše Multisport karty i SODEXO.

  • Perfektní vybavení
  • Denně připravené náčiní
  • Skvělí osobní trenéři
  • Prémiový program